BÉKÉSCSABAI SZC
ÉS KOLLÉGIUM

Hírtár » Iskolai hírek » Rendezvény

A 10. A-sok Jád-völgyi kalandjai

Június 16-án szombaton izgatottan vártuk már azt a mondatot, hogy a „2011-2012-es tanévet lezárom!”. El is hangzott. Mindenki arcán mosoly ragyogott! Itt a nyár! A 10. A-nak viszont ez most egy kicsit többet jelentett, az erdélyi kirándulás kezdetét. Végre eljött az idő.

Hosszú volt az út, a Királyhágó után végül áttörtek buszaink a vadregényes szurdokon, és megérkeztünk a Jád-patak völgyébe. Gyönyörű hegyek, patak és a Lesu-tó fogadott minket. A völgyben rengeteg kedvesen integető és quadon száguldozó őslakossal találkoztunk.

Alighogy lepakoltunk, első célpontunk a patak volt. Jaccuzziztunk, lubickoltunk és csúszdáztunk: örök emlék marad mindannyiunknak, ahogy a fantasztikus táj, valamint a túrák a Jadolina-vízeséshez és a Bulz-sziklára.

Kipróbáltuk a rákhalászatot is (a zsákmányt megfőztük és felfaltuk), a fejedelmi szalonnasütés és bográcsozás mellett. A kulináris élvezeteket követték a hajnalig tartó beszélgetések. Szülinaposainkat is felköszöntöttük, tortát sütöttünk számukra. „Talán kicsit” jobban megismerkedtünk egymással.

A negyedik napon már nehezebben ébredtünk, mindenki nagyon fáradt volt, de kedvünk lett volna akár még egy hetet ott tölteni.

Máris nagyon várjuk a következő kalandokat, ugyanezen a mesés helyen!

Nagy Dóra 10. A

Copyright © 2013. All Rights Reserved.