BÉKÉSCSABAI SZC
TECHNIKUM
ÉS KOLLÉGIUM

Emlékezetes osztálykirándulás

1Minden diák szívesen vesz részt osztálykiránduláson, én is nagyon vártam. Idén különlegesebb is volt, hiszen a 10. D és a 10. E osztály közösen szervezett programot. Május 15-én reggel el is indultunk Sárospatak felé. Mindenki arcán mosoly ragyogott, hogy végre eljött az idő. Sajnos az időjárás az első napon nem kedvezett nekünk, de így is nagyon jól éreztük magunkat. Tartottunk a hosszú úttól, de megpróbáltuk izgalmassá tenni.

Elsőként a sárospataki várba látogattunk el. Rengeteg érdekes dolgot tudhattunk meg a város e csodálatos műemlékéről. A múzeumlátogatás után elindultunk Telkibányára, hogy elfoglaljuk szállásunkat. Gyorsan berendezkedtünk, az este nagyon jó hangulatban telt. A két osztálynak sikerült közelebb kerülnie egymáshoz.

Másnap reggel jöhetett a túrázás. A csapat kettévált. Az egyik fele elindult ásványgyűjtő túrára a helyi vezetővel. Szép élményekben volt részük, sok „lelettel” tértek vissza. A csoport másik fele pedig a füzéri várat tűzte ki úti célul. A megközelítés eléggé kalandos volt, de megérte a küzdés, hiszen fönt lélegzetelállító panoráma tárult elénk. Miután kigyönyörködtük magunkat, felkerestük a vármúzeumot. Délután még túráztunk a szállásunk környékén. Szombaton reggel hazafelé indultunk. Az élmények sora azonban még nem ért véget. Sátoraljaújhelyen kipróbáltuk a libegőt, és gyorsan száguldottunk a bobbal. Az esti órákban érkeztünk meg Békéscsabára.

Mindannyian nagyon jól éreztük magunkat e három nap alatt. Köszönettel tartozunk a két osztályfőnöknek, Benke Máriának és Endrődi Mónikának a lelkes szervezőmunkáért és a kitartásért.

Powered by RS Web Solutions

Copyright © 2013. All Rights Reserved.